شهر من هریس
قالب وبلاگ

در عین حال جمعی از اهالی روستاهای زلزله‌زده شهرستان هریس که محل اقامتشان در زلزله روز گذشته تخریب شده است، نسبت به توزیع نشدن چادر و مواد غذایی در این روستاها انتقاد کردند.

 

به گزارش ایسنا،یکی از اهالی روستای شهرک پایین با انتقاد از نحوه ارائه خدمات و امداد به روستاهای شهرستان هریس گفت: با اینکه بیشترین تلفات در زلزله روز گذشته مربوط به روستاهای شهرستان هریس است اما متاسفانه از روز گذشته تاکنون هنوز مواد غذایی و چادر برای اسکان دریافت نکرده‌ایم.

 

همچنین تعدادی از اهالی روستاهای مقصودلو، نمرور، ینگجه، مینق و ... نیز نسبت به کمبود مواد غذایی از جمله نان و همچنین چادر انتقاد کردند و با توجه به اینکه در ساعات اخیر وزش باد شدید در این منطقه آغاز شده ، بر لزوم تسریع در روند توزیع تجهیزات و اقلام ضروری میان تمامی حادثه دیدگان تاکید کردند.

 

به گزارش ایسنا، مرادی، فرماندار شهرستان هریس نیز در این خصوص به ایسنا گفت: ما براساس شدت خسارات وارد شده روستاهایی که بیشترین خسارات را دیده و تلفات جانی داشته‌اند در اولویت قرار دادیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در روستاهای مذکور نیز با توجه به اینکه تخریب‌ ساختمان‌ها مسکونی را داریم تلاش می‌کنیم تا در اسرع وقت چادر و مواد غذایی در اختیارشان قرار دهیم.

 

مرادی با بیان اینکه بیشترین نیاز ما به مواد غذایی و چادر برای اسکان دادن زلزله‌زدگان در روستاهاست خواستار ارسال کمکهای مردمی در این زمینه شد.


[ یکشنبه 91/5/22 ] [ 7:0 عصر ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 8
کل بازدیدها: 152838